Magisch Verleden
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De bergen

3 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

De bergen - Pagina 3 Empty Re: De bergen

Bericht  Cheryl za jun 26, 2010 6:20 pm

Akira trok een wenkbrauw op. 'Ik heb een goed hart, ik laat mensen niet zomaar sterven.' Zei ze en keek hem aan, misschien wel niet wetend wat haar te wachten stond. Ze keek even naar het meisje, Akira had niet veel later moeten komen. Dan was het misschien heel anders met haar af gelopen. 'Waarom heb je me niet meteen vermoord dan? Dan was je nu van me af geweest.'

Cheryl

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 22-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De bergen - Pagina 3 Empty Re: De bergen

Bericht  Jennifer. za jun 26, 2010 9:14 pm

Kira rolde met zijn ogen, en terwijl hij dat deed, zuchtte hij verveeld. " ja, had ik dat maar gedaan" hij wreef zijn handen over elkaar, het was zo koud dat hij zowat bevroor. Hij kreeg het eigenlijk nog kouder toen hij naar misa's ontblootte benen keek, had ze het niet koud ofzo.
Jennifer.
Jennifer.

Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 16-06-10
Leeftijd : 113
Woonplaats : bij francis in de verhuisdoos

Terug naar boven Ga naar beneden

De bergen - Pagina 3 Empty Re: De bergen

Bericht  Cheryl za jun 26, 2010 9:18 pm

Ze draaide zich half om, omdat ze nog naar het meisje stond te kijken zeg maar. 'Nou, dat is ook niet erg aardig.' Zei ze en trok haar ogen tot spleetjes. 'Ik zal het maar niet persoonlijk opvatten.'

Cheryl

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 22-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De bergen - Pagina 3 Empty Re: De bergen

Bericht  Jennifer. za jun 26, 2010 9:29 pm

Volgens kira bleek het meisje het niet erg te snappen. "ik ben niet goed Oké, ik kom uit de shawows, de slechte kant van de wolvenstam.. Je snapt het volgensmij gewoon niet" zei hij met een nep hopeloos gebaar en rolde weer met zijn ogen. "en ik weet wel wat ik zoek, ik kan het je alleen niet vertellen..". Zei hij kil en deed Zijn armen over elkaar.

((omg. IPhone typt echt klote T_T))
Jennifer.
Jennifer.

Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 16-06-10
Leeftijd : 113
Woonplaats : bij francis in de verhuisdoos

Terug naar boven Ga naar beneden

De bergen - Pagina 3 Empty Re: De bergen

Bericht  Cheryl za jun 26, 2010 9:31 pm

haha awh :3
~~

Akira zette haar handen in haar zij. Het leek wel alsof ze gewoon niet kon geloven dat hij slecht was. Maar ja, Akira zocht nou eenmaal altijd naar iets goeds in iemand, maar zo te zien was het bij hem wel al best erg, aangezien hij het zelf toegaf. Toen hij klaar was met praten, haalde ze haar schouders op, maar verder zweeg ze. Ze wist niet veel van de shadows, maar wel dat je beter geen ruzie met ze kon hebben. En ze had al genoeg domme dingen gezegd.

Cheryl

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 22-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De bergen - Pagina 3 Empty Re: De bergen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum