Magisch Verleden
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het openwoud

3 plaatsers

Pagina 19 van 19 Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19

Ga naar beneden

Het openwoud - Pagina 19 Empty Re: Het openwoud

Bericht  Jennifer. ma aug 02, 2010 2:19 pm

Kiyoshi kwam plots omhoog uit de sneeuw. hij was ingesneeuwd, hij was in slaap gevallen waarna de sneeuw op hem zich had opgehoopt. Zijn hele gezicht zat onder en hij keek Ayano droog aan. "Er-hem. neem me niet kwalijk" Zei hij met een druppelhoofd en slikte even. hij greep zichzelf vast, en begon te rillen. Hij had het koud.

Misa kreeg een kleur. "Je kan het ook niet laten he" Zei ze met een schattige glimlach en knikte even. in de verte zag ze iemand met zwart haar.. dat kon toch niet.. "Niet bewegen, voordat hij ons opmerkt" Zei Misa strak en wees voorzichtig naar de jongen die naast een brandende boom stond.

"Goed.. wiens kant ga ik nu kiezen.." Mompelde Kira en keek van Yushi naar Rosalie. "Weet je wat, ik kies mijn eigen kant.." Hij stapte naar achter, dit werd een gevecht tussen drie.
Jennifer.
Jennifer.

Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 16-06-10
Leeftijd : 113
Woonplaats : bij francis in de verhuisdoos

Terug naar boven Ga naar beneden

Het openwoud - Pagina 19 Empty Re: Het openwoud

Bericht  Nicole wo aug 04, 2010 5:57 pm

Ayano keek hem droogjes aan, en grinnikte daarna, ''Je lijkt wel een sneeuw monster'' ze keek naar de richting waar Misa had gewezen, ''Wauw wat je een groot kampvuur noemd'' merkte ze sarcaitisch op.

Ryuu haalde zijn schouders op, ''Zo ben ik nou eenmaal'' zei hij met een grijnsje waarna hij zich niet meer bewoog om niet op te vallen.
Nicole
Nicole
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 15-06-10

https://magischverledenrpg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het openwoud - Pagina 19 Empty Re: Het openwoud

Bericht  Francis ~ do aug 05, 2010 4:18 pm

''Pfuh.. mij best Kira-kun..'' zei Rosalie scherp en ze liet een vlam opkomen vlak naast Kira's voeten. ''JIJ BITCH..'' schreeuwde Yushi en ze vloog op Rosalie af die dit totaal niet had verwacht. Yushi had haar handen geklemd om Rosalie's keel en duwde haar ruw op de grond. Wanthopig zette Rosalie haar lange, scherpe nagels in het vel van de polsen van Yushi. Yushi probeerde zich groot te houden maar toen het bloed bij haar polsen opwelde, liet ze uiteindelijk de keel van Rosalie los. Rosalie snakte naar adem en sprong overeind. Ze wierp Yushi een vernietigende blik toe en haar ogen schoten zwart; vol haat en verdoemenis. Nog voor Yushi kon opkijken schoot Rosalie een flinke steekvlam naar haar toe.
Francis ~
Francis ~

Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 15-06-10
Woonplaats : in een luxe verhuisdoos met garage. (?) mét Jenni ~

http://www.prisoncamp.bestforumpro.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het openwoud - Pagina 19 Empty Re: Het openwoud

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 19 Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum